Translate

wtorek, 21 lipca 2015

METAMORFOZA bloga!

HEY! Dzisiaj zajęłam się trochę wyglądem mojego bloga... Chiałabym, żeby nowy styl był przyjemniejszy dla oka.

Wcześniej było za ciemno według mnie (patrz zdjęcie poniżej).












Teraz wydaje mi się, że będzie lepiej się wam czytało (patrz zdjęcie poniżej).

Zajęłam się także muzyką. Tamta była już trochę stara... Jak tylko się włączyło bloga leciało to samo co mogło się z czasem znudzić. Świetnie to rozumiem, dlatego też zmieniłam listę piosenek. :)






Z TAKIEJ MUZYKI                                                                                      NA TAKĄ :)

Wcześniejsza playlista włączała się automatycznie po wyświetleniu bloga. Teraz to zmieniłam. Jeśli ktoś chce może sobie ją odtworzyć w dowolnej chwili. :)
Przyznam szczerze, że też mnie irytowała samo włączająca się muzyka.






MAM NADZIEJĘ, ŻE SPODOBA SIĘ WAM NOWY WYGLĄD BLOGA.
 SIMSOMANIA3 TEŻ NIEDŁUGO PRZEŻYJE METAMORFOZĘ. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz